Przejdź do treści

Wybrane techniki behawioralne w pracy nauczyciela – II Zachowania trudne

Data/Godzina
11/03/2020
15:30 - 17:45

Dodaj wydarzenie do Twojego kalendarza
iCal

Kategorie


Wybrane techniki behawioralne w pracy nauczyciela to program podnoszący kompetencje pracowników oświaty w zakresie wykorzystania technik behawioralnych w pracy z uczniami. Uczestnicy zajęć dowiedzą się jak sprawnie kształtować pożądane zachowania dziecka oraz jak eliminować te, które sprawiają kłopot.

TECHNIKI BEHAWIORALNE W PRACY NAUCZYCIELA: ZACHOWANIA TRUDNE

OPIS: Celem warsztatu jest wprowadzenie w tematykę zachowań trudnych, rozumienie procesu ich powstawania oraz ich funkcji. Uczestnicy w ramach zajęć dowiedzą się skąd się biorą trudne zachowanie i co mogą zrobić, aby je ograniczać.trening płynności czytania

PROGRAM

  • Aspekty etyczne pracy z zachowaniami.
  • Natura i przyczyny zachowań trudnych.
  • Model interwencji behawioralnej.
  • Analiza trudnego zachowania i budowanie modelu jego funkcji.
  • Model zachowań konkurujących.
  • Zapobieganie zachowaniom niepożądanym

EFEKT ZAJĘĆ

  • Rozumienie natury trudnych zachowań i ich funkcji.
  • Umiejętność wdrażania interwencji niedopuszczającej lub ograniczającej możliwość wystąpienia zachowań trudnych.
  • Umiejętność aranżowania środowiska pracy ograniczającego występowanie zachowań trudnych.
  • Aranżowanie środowiska praca sprzyjającego występowaniu zachowaniom pożądanym.

 

INFORMACJE ORGANIZACYJNE

Czas trwania zajęć: 3 x 45min

Cena: 150 zł / osoba

Zajęcia prowadzone są w małych, kameralnych grupach (maksymalnie 10 osób) co umożliwia indywidualne podejście podczas szkolenia a tym samym pozwala na przełożenie prezentowanej metody bezpośrednio na indywidualny warsztat pracy.

W cenę szkolenia wliczone są materiały oraz serwis kawowy.

Prowadzący

Jagoda Jachimczak, terapeuta behawioralno – poznawczy, trener, doradca, konsultant. Autorka kursów elearningowych i podręczników z zakresu wychowania i pracy z dzieckiem. Realizator programów rozwojowych i terapeutycznych. Dyrektor Instytutu Psychologii i Rozwoju.

Piotr Pudło, psycholog i doktor psychologii Uniwersytetu Jagiellońskiego. Terapeuta poznawczo-behawioralny, autor oraz realizator wielu programów dotyczących rozwoju osobistego, rozwoju zdolności poznawczych, społecznych i emocjonalnych. Współzałożyciel i patron merytoryczny Instytutu Psychologii i Rozwoju.

 

REZERWACJA

 

Uczestnictwo w zajęciach możliwe jest po uprzedniej rezerwacji. Rezerwacja na zajęcia odbywa się poprzez dokonanie opłaty za zajęcia za pomocą e-płatności do której odnośnik znajduje się poniżej lub za pomocą tradycyjnego przelewu. W uwagach do zamówienia proszę podać termin rezerwowanych zajęć. Jeśli potrzebują Państwo fakturę, prosimy podanie nr NIP oraz dane instytucji. Jeśli preferują Państwo wykonanie płatności za pomocą tradycyjnego przelewu prosimy o dokonanie wpłaty na konto: 74 2530 0008 2051 1022 0121 0001 oraz przesłanie na maila instytut(at)psychologia.rzeszow.pl potwierdzenia płatności wraz z danymi do faktury (jeśli jest potrzebna) wraz z informacją dotyczącą wybranego terminu zajęć.

WYBRANE TECHNIKI BEHAWIORALNE W PRACY NAUCZYCIELA

 

Kontakt w sprawie zajęć

784 327 995
instytut@psychologia.rzeszow.pl